Jak nakupovat
Objednání zboží nebo služeb v našem internetovém obchodě BRAVOshop.cz je velmi snadné. I přesto jsme pro vás připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit.
Vyberte si zboží
- Víte přesně, co si chcete koupit? Pak použijte vyhledávání jako nejrychlejší cestu. Vyhledávání najdete nahoře na stránce (kliknutím na symbol lupy).
- Teprve hledáte ten správný produkt? Začněte kliknutím na některou z kategorií zboží uvedených v nabídkovém menu v horní části stránky. V kategoriích a podkategoriích si pak jistě vyberete produkt, o který máte zájem.
Vložte zboží do košíku
- Pokud jste si již vybrali, stiskněte u příslušného produktu tlačítko „VLOŽTE DO KOŠÍKU“. Zboží se tam automaticky vloží a vy můžete buď pokračovat k nákupu, nebo přejít do košíku a dokončit objednávku. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží, nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
- Pokud chcete dále nakupovat, klikněte na tlačítko „Zpět k nákupu“, které Vás přesměruje zpět na daný produkt a vy si tak můžete vybírat.
- Pokud je to vše a nechcete už nakupovat, klikněte na tlačítko „K OBJEDNÁVCE“, které Vás přesměruje do košíku.
Změna obsahu košíku:
- V košíku je vidět přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit a lze zde změnit jeho množství (v okénku s počtem kusů), případně výrobek zcela z košíku smazat (ikonkou křížku). Po každé změně se vám košík automaticky přepočítá.
- Máte-li navíc k dispozici slevový kupón, klikněte na tlačítko „VLOŽIT DÁRKOVÝ CERTIFIKÁT/SLEVOVÝ KUPÓN“ kdy vám vyjede políčko pro jeho vepsání, kód vepište do políčka a následně klikněte na tlačítko „UPLATNIT“. Kód se načte a sleva Vám bude z objednávky odečtena.
- Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko „POKRAČOVAT“.
DOPRAVA A PLATBA
Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Spolupracujeme s Českou poštou, Zásilkovnou a dalšími přepravními společnostmi. Zboží si tak můžete nechat doručit přímo až k vám domů vybraným dopravcem, nebo jej vyzvednout na stovkách výdejních míst po celé ČR a SR. Možný je také osobní odběr v naší kravařské prodejně, který je zcela zdarma. Více informací o konkretních druzích přepravy najdete v sekci Doprava (link).
Vyberte si rovněž způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit na dobírku, převodem na bankovní účet, platební kartou nebo až při osobním vyzvednutí v pobočce. Více informací o konkrétních možnostech platby najdete v sekci Platba (link).
DODACÍ ÚDAJE
Přihlášení, nebo nákup bez přihlášení
Máte u nás svůj účet? Můžete se tak přihlásit a dodací údaje se Vám automaticky vyplní, kdy navíc můžete využívat i jiných výhod našich věrných zákazníků. V případě, že svůj účet u nás nemáte a nemáte ani zájem se registrovat, nevadí! K dokončení objednávky není registrace nutná.
Vypsání dodacích údajů
V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.
Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „NAKUPUJI NA FIRMU“ a vyplňte potřebné firemní informace jako Název firmy, IČ, DIČ.
Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, zatrhněte „CHCI ZBOŽÍ DORUČIT NA JINOU ADRESU“ a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
Políčko „POZNÁMKA K OBJEDNÁVCE“ je určeno pro dodatečné informace nebo Vaši zprávu. Pokud nám budete tak chtít něco sdělit, nebo k objednávce připsat, můžete využít i toto políčko.
Pokud si přejete dostávat informace o novinkách a cenových akcích, zatrhněte políčko „SOUHLASÍM SE ZASÍLÁNÍ E-MAILOVÉHO ZPRAVODAJE“.
Shrnutí objednávky
Na této stránce rovněž uvidíte shrnutí Vaší objednávky, respektive celkovou cenu zboží, poplatky za dopravu, poplatky za platbu, celkovou cenu včetně DPH a celkovou cenu bez DPH.
Odeslat objednávku
Nyní stačí už jen kliknout na políčko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“ a objednávkový proces je dokončen.
Potvrzení o přijetí objednávky:
Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický e-mail, že jsme vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (SPAM) a pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte naše pracovníky.
Závazné potvrzení objednávky:
Po zpracování objednávky naším obchodníkem vám zašleme potvrzující e-mailovou zprávu, že vaši objednávku potvrzujeme, a že jsme schopni zboží doručit. Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budete telefonicky nebo e-mailem o této skutečnosti bezodkladně informováni.