Reklamace zboží značky XIAOMI

Námi prodávaná značka mobilních telefonů XIAOMI poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Vždy doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak správně postupovat při zadávání reklamace?

  • Sepište co možná nejpodrobněji reklamovanou závadu.
  • Kontaktujte přímo autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží. Využít můžete samozřejmě také bezplatný svoz zboží. 

Proč je lepší reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Vždy nejrychlejší způsob vyřízení reklamace - reklamace jsou vyřízeny v 90% případech do 14 pracovních dnů.
  • Jistota odborné diagnostiky problému - nechte práci na profíkovi.
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu - například bezplatný svoz zboží přímo od vás.

 

⇒ Seznam servisních center XIAOMI

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení