Reklamace zboží

Objevil se nějaký problém? To je nám líto. Samozřejmě vám to rádi pomůžeme vyřešit.

 

cislo-1

Chcete reklamovat mobilní telefon, tablet, notebook či jinou značkovou elektroniku a zkrátit dobu vyřízení vaší reklamace až o 50 %? V takovém případě vám doporučujeme obrátit se přímo na některý z autorizovaných servisů pro konkrétní značku zboží. Je pravděpodobné, že servis najdete i ve vašem městě a nebudete muset zboží posílat. Abychom vám to usnadnili připravili jsme pro vás seznam značek a autorizovaných servisů >>

 

 cislo-2

Chcete reklamovat zboží, které jste zakoupili na e-shopu iGlass.cz před datem 1. ledna 2019? V takovém případě prosím kontaktujte původního provozovatele e-shopu iGlass.cz: iGlass.cz Distribution s.r.o., IČO 06899366, se sídlem Holubice 42, 25265 Holubice, kontaktní osoba František Veverka, jednatel, mobil (+420) 603 764 801, e-mail frantisek@fv-studio.cz

 

 cislo-3

Pokud se vás netýkají výše uvedené situace (viz bod 1 a 2), využijte pro vytvoření vaší reklamace jednoduše našeho online reklamačního asistenta.

Stačí pouze vložit vaši e-mailovou adresu, kterou jste použili, když jste si zboží nebo službu u nás objednali. Reklamační asistent vám vyhledá všechny vaše objednávky a pošle vám e-mail s odkazem na stránku, kde nám upřesníte informace k vaší reklamaci. Jedním kliknutím si poté vyberete konkrétní objednávku  a produkt, který chcete reklamovat. Uvedete popis problému, případně i jaké řešení navrhujete (oprava nebo výměna za nové zboží). Nyní pokračujte níže vložením vaší e-mailové adresy a kliknutím na tlačítko 'Další'.
 
 

REKLAMAČNÍ ASISTENT


 

V reklamačním asistentovi nezapomeňte správně uvést vaši korespondenční adresu a v případě požadavku na vrácení peněz také číslo vašeho bankovního účtu.
 
 
cislo-4
Reklamované zboží pečlivě zabalte a odešlete na naši adresu. Nezapomeňte připojit také:
  • veškeré příslušenství, které bylo při koupi součástí reklamovaného zboží,
  • vytištěný reklamační protokol z reklamačního asistenta nebo přidělené číslo vaší reklamace.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
  • BRAVO CONSULTING, s.r.o.
    Tým BRAVOshop.cz
    Horákov 199
    66404 Mokrá-Horákov

Po předchozí domluvě můžete doručit reklamované zboží také osobně do sídla naší společnosti.

Nemůžete-li z nějakého důvodu využít našeho online reklamačního asistenta, anebo máte nějaké otázky, kontaktujte nás >>

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení