Reklamace zboží
Objevil se nějaký problém? To je nám líto. Samozřejmě vám to rádi pomůžeme vyřešit.
Chcete reklamovat mobilní telefon, tablet, notebook či jinou značkovou elektroniku a zkrátit dobu vyřízení vaší reklamace až o 50 %? V takovém případě vám doporučujeme obrátit se přímo na některý z autorizovaných servisů pro konkrétní značku zboží. Je pravděpodobné, že servis najdete i ve vašem městě a nebudete muset zboží posílat. Abychom vám to usnadnili připravili jsme pro vás seznam značek a autorizovaných servisů >>
Chcete reklamovat zboží, které jste zakoupili na e-shopu iGlass.cz před datem 1. ledna 2019? V takovém případě prosím kontaktujte původního provozovatele e-shopu iGlass.cz: iGlass.cz Distribution s.r.o., IČO 06899366, se sídlem Holubice 42, 25265 Holubice, kontaktní osoba František Veverka, jednatel, mobil (+420) 603 764 801, e-mail frantisek@fv-studio.cz
Pokud se vás netýkají výše uvedené situace (viz bod 1 a 2), využijte pro vytvoření vaší reklamace jednoduše našeho online reklamačního asistenta.
REKLAMAČNÍ ASISTENT
- veškeré příslušenství, které bylo při koupi součástí reklamovaného zboží,
- vytištěný reklamační protokol z reklamačního asistenta nebo přidělené číslo vaší reklamace.
- BRAVO CONSULTING, s.r.o.
Tým BRAVOshop.cz
Horákov 199
66404 Mokrá-Horákov
Po předchozí domluvě můžete doručit reklamované zboží také osobně do sídla naší společnosti.
Nemůžete-li z nějakého důvodu využít našeho online reklamačního asistenta, anebo máte nějaké otázky, kontaktujte nás >>