Reklamační řád
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky následující práva:
V případě vady odstranitelné:
a.) právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady,
b.) právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti,
c.) v případě nemožnosti postupů uvedených v bodech a.) a b.) má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
V případě vady odstranitelné, pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě (tzn. zboží bylo již 3x reklamováno pro stejnou vadu) nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, má Kupující právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy.
V případě vady neodstranitelné má Kupující právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Reklamace se nevztahují na případy, kdy závada nebo poškození vznikla/o nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího v podobě nedovolených zásahů do zboží. Reklamace se dále nevztahují na případy, kdy vady vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty, jakož i na vady způsobené vlivem živelných katastrof.
Upozornění: Pokud jste zboží zakoupili na internetovém obchodě iGlass.cz před datem 1. ledna 2019, pro řešení reklamace prosím kontaktujte původního provozovatele e-shopu – společnost iGlass Distribution s.r.o., IČO 06899366, se sídlem Holubice 42, 252 65 Holubice, kontaktní osoba František Veverka, mobil (+420) 603 764 801, e-mail frantisek@fv-studio.cz
⇒ Náš systém Vám automaticky zašle e-mail s objednávkami, které u nás máte. Vy si poté jen jedním klikem vyberete objednávku a produkt, který nám budete chtít reklamovat.
⇒ Napište nám důvod reklamace a jak máme reklamaci vyřešit (oprava, výměna za nové zboží). Nezapomeňte vyplnit vaší adresu a máte skoro hotovo! Poté stačí zabelený produkt předat dopravci a zaslat zpět na naší adresu.
AUTORIZOVANÉ SERVISY
Pro nejrychlejší zajištění opravy a vyřízení reklamace Vašeho zařízení doporučujeme kontaktovat přímo autorizovaný servis. Seznam uvádíme níže a zboží tak můžete odeslat na náklady servisu. Servis pak bude přímo s Vámi komunikovat v případě jakýchkoliv dotazů a nejasností. Vyřízení reklamací a oprav v záruční lhůtě je bezplatné. Vybrané autorizované servisy nabízí i možnost vyzvednutí a následné vrácení reklamovaného zboží prostřednictvím přepravní služby přímo do Vašich rukou. Více informaci naleznete na webových stránkách každého výrobce anebo přímo autorizovaných servisů.
Apple
Český servis a.s.
web: http://www.ceskyservis.cz
telefon: 800 111 155
e-mail: praha@ceskyservis.cz
Oprava a svoz do servisu se objednává ZDE.
adresa: Barrandova 409, 14300 Praha 4 - Modřany
Doogee
VSP DATA a.s.
web: http://www.vspdata.cz
telefon: +420 381 489 585
e-mail: gsmservis@vspdata.cz
Oprava a svoz do servisu se objednává ZDE.
adresa: Průmyslová 1181, 391 01 Sezimovo Ústí II
Honor
Britex-CZ, s.r.o.
web: http://www.britex.cz
telefon: +420 312 242 415-7
e-mail: mobil@britex.cz
adresa: Milady Horákové 125, 272 01 Kladno 1
Nubia
VSP DATA a.s.
web: http://www.vspdata.cz
telefon: +420 381 489 585
e-mail: gsmservis@vspdata.cz
Oprava a svoz do servisu se objednává ZDE.
adresa: Průmyslová 1181, 391 01 Sezimovo Ústí II
Samsung
Český servis a.s.
web: http://www.ceskyservis.cz
telefon: 800 111 155
e-mail: praha@ceskyservis.cz
Oprava a svoz do servisu se objednává ZDE.
adresa: Barrandova 409, 14300 Praha 4 - Modřany
VSP DATA a.s.
web: http://www.vspdata.cz
telefon: +420 381 489 585
e-mail: gsmservis@vspdata.cz
Oprava a svoz do servisu se objednává ZDE.
adresa: Průmyslová 1181, 391 01 Sezimovo Ústí II
Sony Mobile
arvato services k.s.
web: http://www.arvato-services.cz
telefon: +420 312 560 560
e-mail: info.cz@bertelsmann.de
adresa: Osvobození 535, 273 03 Stochov
Huawei
Britex-CZ, s.r.o.
web: http://www.britex.cz
telefon: +420 312 242 415-7
e-mail: mobil@britex.cz
adresa: Milady Horákové 125, 272 01 Kladno 1